Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - 30 klatek na rekomendowanych wymaganiach
Pomimo dwukrotnego przesuwanie terminu premiery, Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż jest jednym z najgorętszych tytułów 2015 roku. Choć jeszcze kilka miesięcy temu niektórzy wyrażali swój sceptycyzm w obliczu opóźnień oraz krążących na forach plotkach o domniemanym pogorszeniu grafiki, najnowsze informacje oraz materiały momentalnie przywracają wiarę w wielkość tej nadchodzącej produkcji. Ujawnione niedawno oficjalne wymagania sprzętowe wywołały wprawdzie małą burzę w społeczności graczy, podczas rozmowy z Adamem Badowskim, usłyszano jednak, że przełoży się to w 100% na jakość obserwowaną na ekranie.

Poniżej znajdziecie, w telegraficznym skrócie, najistotniejsze fakty dotyczące technicznej strony trzeciego Wiedźmina, które pojawiły się w naszym wywiadzie.

  • Obecnie przy Wiedźminie 3 pracuje 230 osób,
  • Prolog oraz samouczek skierowany do masowego gracza będzie można wyłączyć,
  • Spełnienie rekomendowanych wymagań pozwoli na wyświetlanie obrazu w 30 klatkach na sekundę,
  • Wymagania wersji na PC nie są zawyżone, choć programiści wciąż pracują nad jeszcze lepszą optymalizacją,
  • W wersji na PC można będzie zaimportować save’y z poprzedniej odsłony lub zadecydować o przeszłości bohatera w dialogach na początku rozgrywki. Na konsolach dostępna będzie tylko ta druga opcja,
  • Wersje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One korzystają z tego samego buildu, zestawu tekstur oraz modeli. Gra na wszystkich platformach będzie wyglądała niemal identycznie, wersja na konsolę Microsoftu będzie jednak wyświetlana w rozdzielczości 900p, skalowanym do 1080p.

    Źródło:
    Łukasz Gołąbiowski - GRY-OnLine
  • Klemens
    2015-01-27 06:39:01
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow